סיפורי סקס

אתרי הסקי המובילים בעולם להרפתקת החורף הבאה שלכם

אה, הצינה החורפית של בוקר מושלג… אתרי סקי עשויים להיות המפלט המושלם עבור גולשים ואוהבי שלג אחרים המעוניינים ליהנות מחופשת חורף בלתי נשכחת. בין אם אתה מתחיל או מומחה, יש אתר סקי שם בחוץ שמתאים לך. כדי לקבל מכם השראה, הנה רשימה של אתרי הסקי המובילים בעולם שבטוח יזרימו את הדם שלכם ואת התיאבון שלכם לחומר הלבן.

Val d'Isere, צרפת – ואל דיזר היא אחת מאותן פנינים נדירות שמושכות גולשים וסנובורד כאחד. ואל דיזר, שהוכתר כאתר הסקי המוביל באירופה לשנת 2016 על ידי World Ski Awards, מציע שדות אבקה מחוץ למסלול, שטח מאתגר, ושפע של אוכל ופעילויות אפרה סקי לבחירה. בין אם אתם מחפשים להירגע בספא או לעלות ברכבל לראש ההר לנופים פנורמיים של נוף אלפיני עוצר נשימה, בוואל דיזר יש משהו לכל אחד.

Whistler Blackcomb, קנדה ממוקם במרחק של שעתיים נסיעה מוונקובר, קנדה, וויסלר בלקקומב הוא אחד מאתרי הסקי הפופולריים ביותר בעולם. ויש לכך סיבה טובה – המתקן מתהדר בשני הרים נפרדים עם מסלולי סקי מחוברים, שפע של פארקי שטח ואזורים המוקדשים למתחילים. עם יותר מ 8100 דונם של שטח, וויסלר Blackcomb הוא אחד מאתרי הסקי המגוונים ביותר בעולם. כשמדובר באפרה-סקי, וויסלר וילג' מתעורר לחיים עם מגוון של מסעדות, קניות ופעילויות.

מאמות' מאונטיין, קליפורניה- למרות שממות' מאונטיין לא ממש יכול להתפאר באותו גודל שטח כמו וויסלר בלקקומב, הוא בהחלט מחזיק את עצמו מבחינת תכונות. עם חורפים ארוכים הנמשכים בדרך כלל מנובמבר עד אפריל, לא יחסרו לכם ימי סקי וסנובורד איכותיים. הר מאמות' הוא גם ביתם של מבחר רחב של פארקי שטח, שחלקם מנסים לשרת אפילו את מחפשי הריגושים המתקדמים ביותר. עם כמעט 4500 דונם לחקור, Mammoth Mountain יש משהו לכל אחד. סנט

מוריץ, שוויץ – סנט מוריץ הוא מקום נהדר למי שמחפש תרבות, יוקרה והרפתקאות. עם הנוף ההררי המדהים שלה, מסלולי סקי למקצוענים ושפע של מסעדות וקניות, אין פלא שסנט מוריץ זכתה לכינוי "תכשיט האלפים השוויצרים" על ידי מגזין Travel + Leisure. החל מסקי עם אנשי מקצוע ברמה עולמית ועד לבילוי אפרה סקי באגם המחומם באופן טבעי, בהחלט יהיה לכם את הזמן של חייכם בסנט מוריץ.

אז אם אתם מחפשים חופשת חורף ייחודית ובלתי נשכחת, בחרו מבין אתרי הסקי בעלי השם העולמי. רק זכרו להצטייד ולנקוט באמצעי הזהירות הדרושים אם אתם יוצאים למדרונות! סקי הוא דבר מעייף, כנראה שבסוף היום כדאי לקבל עיסוי אירוטי