סיפורי סקס

המסעדות האיטלקיות הטובות ביותר בוושינגטון

האם אתה מחפש טעימה של התרבות האיטלקית תוך כדי לחוות את היופי של מדינת וושינגטון? ובכן, יש לכם מזל: וושינגטון היא ביתם של כמה מהמסעדות האיטלקיות הטובות ביותר במדינה. ממנות איטלקיות קלאסיות ועד פסטה טרייה ופירות ים טריים, בוושינגטון יש הכל.

אם אתם באזור סיאטל, עליכם לבקר במסעדת Assaggio Ristorante במערב סיאטל. מסעדה איטלקית בניהול משפחתי זו מגישה מנות איטלקיות מסורתיות כגון ספגטי, פיצה ועגל, תוך שהיא מציגה גם מגוון רחב של טעמים איטלקיים מודרניים ויצירתיים. יש להם גם רשימת יינות חזקה, מה שהופך אותו למקום האידיאלי לבילוי רומנטי בערב.

אם אתם בספוקיין, לה פלאמה הוא המקום ללכת אליו. מסעדה איטלקית נעימה זו מתמחה במנות מסורתיות, לרבות לזניה טרייה, רביולי תוצרת בית ועוד. האווירה חמה, מזמינה, והצוות תמיד שמח לשרת. בנוסף, עם מבחר המחירים הסבירים של יינות איטלקיים אזוריים, תוכלו למצוא משהו שיתאים באופן מושלם לארוחה שלכם.

בוואלה וואלה, מסעדת חובה היא פסקו בלו. מסעדה איטלקית מקסימה זו מגישה מבחר מרשים של מנות העשויות ממרכיבים מקומיים. כמה מנות חובה כוללות ניוקי בעבודת יד, רטבים תוצרת בית ופירות ים טריים. האווירה של Pasco Bello מדהימה גם היא – הקירות מכוסים בתמונות איטלקיות וינטאג ', והפטיו החיצוני הוא המקום המושלם לארוחת ערב באוויר הפתוח.

לא משנה היכן אתה נמצא בוושינגטון, לא תצטרך ללכת רחוק מדי כדי לטעום מאיטליה. מהצד המערבי של המדינה לצד המזרחי, מסעדות איטלקיות בשפע. בין אם אתם מחפשים ארוחת ערב רגועה או ערב תוסס, וושינגטון מציעה משהו שיתאים לטעמם של כולם. אז צאו לחקור את המסעדות האיטלקיות של וושינגטון וטעמו את המיטב ממה שיש לתרבות האיטלקית להציע.

ודרך אגב גם בארץ יש הכל. בין אם אתם מחפשים מסעדות סושי, מועדונים, או אפילו נערות ליווי בתל אביב… פשוט יש בארץ הכל.