סיפורי סקס

מלונות אהבה: הצצה למלונות המוזרים והייחודיים של יפן

מלונות אהבה קיימים ביפן מאז שנות השבעים, ומציעים אירוח לטווח קצר לזוגות המחפשים מעט התבודדות ופרטיות. מלונות מוזרים אלה, החבויים באזורים עירוניים, מספקים חוויה ייחודית ומבטיחים שהייה שאין דומה לה. בעוד שחלקם עשויים להיזהר מכניסה למוסד מסוכן שכזה, אין שום דבר מרושע במלונות אהבה; הם פשוט חלק מהתרבות ביפן והם בחירה נוחה לזוגות המחפשים חופשה דיסקרטית.

אז למה אפשר לצפות ממלון אהבה יפני? בואו נסתכל מקרוב.

למה לצפות ממלון אהבה

בעוד מלונות אהבה עשויים להעלות רעיונות על מה שקורה בתוך שעריהם, המציאות היא כי מלונות אהבה הם לא רק עבור פעילויות "לאחר רדת החשיכה"; הם די כמו כל מלון יפני יוקרתי אחר. למעשה, זוגות נוטים יותר ללכת לחופשה רומנטית במלון אהבה מאשר כל סוג אחר של מלון.

מלונות אהבה הם שילוב של קיטש ויוקרה, עם נושאים מוזרים, צבעים עזים וריהוט נוצץ. כל חדר שונה, עם עיצוב ייחודי שיכול לנוע בין החדרים הפשוטים, המרווחים והעדינים יותר לחדרי הג'קוזי המוזרים יותר, חדרים במוטיב מבוכים ודרקונים ואפילו סוויטות ירח דבש יוקרתיות.

רוב מלונות האהבה מציעים מערכת צ'ק-אין הדומה למלון רגיל; יהיה עליכם לספק תעודה מזהה ולהשתמש בכרטיס אשראי כדי לבצע צ'ק-אין. וכמו במלונות רגילים, תקבל מספר חדר, כך שתוכל לגשת לחדר שלך מבלי לחשוף את זהותך.

פרטיות ודיסקרטיות

מלונות אהבה נועדו לספק פרטיות מלאה לאורחים שלהם, ויש להם דרכים גאוניות שונות להבטיח שהאנונימיות שלך מובטחת. מחניונים הממוקמים הרחק מהרחוב ומערכות צ'ק-אין וצ'ק-אאוט אוטומטיות, אתה יכול לסמוך על כך שאף אחד לא יפריע לך או יראה אותך.

מלבד דרכי הכניסה הדיסקרטיות הללו, לובי המלון מנסה גם להיות אנונימי ככל האפשר על ידי שימוש בקירות זכוכית פשוטים וחללי פנים מוארים באור עמום. בנוסף, כל הלקוחות יצטרכו לחתום על הסכם סודיות המהווה ערובה לכך שכל הסיפורים שנשמעו במלון יישארו במלון.

בנוסף, כל מלונות האהבה ביפן כפופים לחוקים נוקשים; זוגות מחוץ לנישואין ואנשים מתחת לגיל המותר אסורים בהחלט לשהות במלונות אהבה, והמשטרה המקומית דורשת מהמלונות לשמור תיעוד יסודי של כל שהייה ופעילויות שבוצעו בתוך חדר המלון.

מחירים ומתקנים

המקום שבו מלונות אהבה יהיו שונים ביותר ממלונות רגילים הוא במחירים. המחירים בדרך כלל משתנים לפי יום ושעה, כמו גם באיזו 'רמה' של לינה תבחרו. בדרך כלל, המחירים מתחילים נמוך עבור שהייה אחר הצהריים באמצע השבוע ועולים בשכבות לקראת סופי השבוע ובשעות הלילה. בקיצור, לינה במוצאי שבת תעלה יותר מאשר נגיד יום שני בבוקר.

מלבד הלינה, רוב מלונות האהבה יחזיקו גם שירותים חינם בחדרים, מה שהופך אותם לאופציה אטרקטיבית גם אם אתם לא בהכרח מחפשים חוויה 'אוהבת'. צפו למצוא חטיפים מהירים, סרטים למבוגרים, צעצועים ומגוון מוצרי היגיינה.

מסקנה

מלונות אהבה הם חלק מהותי מהתרבות היפנית, ועם אלמנטים עיצוביים יצירתיים, אבזור מפואר ואמצעי פרטיות גאוניים, אי אפשר להכחיש שהם חוויה מהנה, כל עוד יודעים למה לצפות. למי שמחפש אווירה ייחודית ואינטימית, אז שהייה במלון אהבה בהחלט מומלצת.